Płytka Kolejowa Peronowa 40 bez fazy

Płytki peronowe

Płytki peronowe

Płytka Kolejowa Peronowa 40 bez fazy

Płytka kolejowa peronowa 40 bez fazy to innowacyjny produkt, charakteryzujący się trwałością i wszechstronnym zastosowaniem. Idealna do wykorzystania w przemyśle kolejowym, płytka ta stanowi solidną podstawę do konstrukcji ciągów peronowych oraz przejść dla pieszych między peronami. Jej wszechstronność sprawia, że doskonale sprawdza się również jako element budowy chodników o większej nośności, takich jak miejsca parkingowe dla samochodów, dzięki imponującej grubości wynoszącej 8 cm.

Płytka kolejowa peronowa 40 bez fazy nie tylko gwarantuje trwałość i funkcjonalność, ale także doskonale radzi sobie z odprowadzaniem wody i utrzymaniem czystości. Dzięki unikalnej konstrukcji bez faz, płytka 40/40 skutecznie minimalizuje ryzyko zatrzymywania się wody, co czyni ją idealnym rozwiązaniem dla obszarów o podwyższonym ryzyku wilgoci. Dodatkowo, bezfazowe wykonanie ułatwia utrzymanie powierzchni w czystości, co przekłada się na estetyczny wygląd i łatwość konserwacji.

Nasza płytka kolejowa nie tylko spełnia najwyższe standardy jakości, ale także doskonale wpisuje się w wymagania współczesnego projektowania przestrzeni publicznych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii i solidnych materiałów, produkt ten zapewnia nie tylko bezpieczeństwo i trwałość, ale również estetyczny wygląd, który wyróżnia każde miejsce, gdzie jest zastosowany.

Płytki kolejowe peronowe 40 bez fazy to nie tylko są solidne i funkcjonalne, ale także charakteryzują się nowoczesnym designem, który podkreśla prestiż i nowatorskie podejście do infrastruktury przestrzeni publicznych.

PŁYTA BEZFAZOWA

Płyta chodnikowa peronowa kolejowa 40 szaraPłyta chodnikowa peronowa kolejowa 40 szara
szary
Płyta chodnikowa peronowa kolejowa 40 niebieskaPłyta chodnikowa peronowa kolejowa 40 niebieska
grafit
Wymiary [cm]
Wymiary Płyta chodnikowa peronowa kolejowa 40
Grubość
8 cm
Ilość na palecie
48 szt.
Waga palety
1430 kg

Płytka Kolejowa Peronowa 40 bez fazy ma wymiary 40x40x8 cm. Jedna Płytka Kolejowa Peronowa 40 bez fazy waży 29 kg. Płytki Kolejowe Peronowe 40 bez fazy są dostarczane na paletach, na jednej palecie jest 48 sztuk Płytek Kolejowych Peronowych 40 bez fazy. Jedna paleta Płytek Kolejowych Peronowych 40 bez fazy waży 1430 kg.

Kolorystyka
Dostępne kolory Płytek Kolejowych Peronowych 40 bez fazy:
szary
grafit
Przeznaczenie
Płytki Kolejowe Peronowe 40 bez fazy są przeznaczone do:
  • Perony kolejowe
    Doskonale sprawdza się do budowy ciągów peronowych oraz przejść dla pieszych między peronami, zapewniając solidną i trwałą podstawę.
  • Chodniki o większej nośności
    Dzięki grubości 8 cm, płytka nadaje się do ułożenia chodników o zwiększonej nośności, takich jak miejsca parkingowe dla samochodów.
  • Odprowadzanie wody
    Bez fazowa konstrukcja skutecznie odprowadza wodę, co czyni ją idealnym wyborem dla obszarów narażonych na wilgoć.
  • Estetyczne miejsca publiczne
    Nowoczesny design płytki wpisuje się w współczesne standardy projektowania przestrzeni publicznych, dodając estetyczny element do różnych miejsc użyteczności publicznej.
  • Obszary wymagające łatwej konserwacji
    Bez fazowe wykonanie ułatwia utrzymanie powierzchni w czystości, co sprawia, że płytka jest odpowiednia dla obszarów wymagających łatwej konserwacji i estetyki.
  • Zalety
    Zalety Płytek Kolejowych Peronowych 40 bez fazy:
    Skuteczne odprowadzanie wody
    Skuteczne odprowadzanie wody
    Konstrukcja bez faz sprzyja efektywnemu odprowadzaniu wody, redukując ryzyko zatrzymywania się wilgoci.
    Łatwość utrzymania czystości
    Łatwość utrzymania czystości
    Bez fazowe wykonanie ułatwia utrzymanie powierzchni w czystości, zapewniając estetyczny wygląd i prostą konserwację.
    Trwałość
    Trwałość
    Solidna konstrukcja zapewnia długotrwałą wytrzymałość w różnych warunkach.
    Wielostronność zastosowań
    Wielostronność zastosowań
    Idealna zarówno do budowy ciągów peronowych w przemyśle kolejowym, jak i do chodników o większej nośności, np. parkingów.
    Odporność na obciążenia
    Odporność na obciążenia
    Odpowiednia grubość sprawia, że płytka nadaje się doskonale do obszarów wymagających wyższej nośności, zapewniając stabilną podstawę.
    Nowoczesny design
    Nowoczesny design
    Produkt wpisuje się w współczesne standardy projektowania przestrzeni publicznych, dodając estetyczny akcent i podkreślając innowacyjne podejście do infrastruktury.
    Zastosowanie nowoczesnych technologii
    Zastosowanie nowoczesnych technologii
    Dzięki nowoczesnym technologiom i solidnym materiałom, płytka oferuje nie tylko bezpieczeństwo, ale również nowoczesny design, podnosząc prestiż każdego miejsca z jej zastosowaniem.
    Poprawa dostępności
    Poprawa dostępności
    Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich czy z innymi ograniczeniami fizycznymi, płyta stanowi ułatwienie w poruszaniu się po peronie. Brak fazy sprawia, że płytka jest płaska i umożliwia łatwe przemieszczanie się wózków dziecięcych oraz walizek po peronie.
    Kontrastowe kolory
    Kontrastowe kolory
    Płytki występuję w kontrastowych kolorach dzięki czemu umożliwiają budowanie ścieżek dla pieszych informujących o zmianie nawierzchni i ostrzegania przed strefami niebezpiecznymi.

    Schemat układania Płytka Kolejowa Peronowa 40 bez fazy na palecie

    Schemat ułożenia Płyt chodnikowych peronowych kolejowych 40

    Przykładowy schemat ułożenia Płytka Kolejowa Peronowa 40 bez fazy

    Schemat ułożenia Płyta chodnikowa peronowa kolejowa 40

    Realizacje

    Płytka Kolejowa Peronowa 40 bez fazy

    Zapytaj Doradcę o Płytka Kolejowa Peronowa 40 bez fazy

    Zakład Produkcyjny w Zambrowie
    Dział Drogowy i Kolejowy
    Robert Smorszczewski
    Koordynator d/s Sprzedaży
    +48 502 565 262
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz z siedzibą w Łomży. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu obsługi zapytania. Więcej informacji na temat RODO można przeczytać w  Polityce prywatności